Formativní hodnocení - online 2. části (DVPP)

Popis kurzu:

Kurz proběhne v termínech 7.10.2024 a 9.10.2024 v čase 16.30 - 20.00 hod. Seminář seznamuje účastníky s principy a strategiemi formativního hodnocení, to jak na straně pedagoga, tak i třídního kolektivu. Účastníci semináře se seznámí s praktickými technikami a metodami formativního hodnocení. Zaměřuje se také na vhodné nástroje komunikace se žákem a s třídním kolektivem.
Datum Čas Místo Volná místa Cena    
Datum
Na dotaz
Čas
Na dotaz
Místo
Online
Volná místa
Na dotaz
Cena
1 950 Kč
Více informací Chci termín

Dodavatel: Akredika o.p.s., společnost není plátce DPH.

Popis kurzu

Formativní hodnocení - online - 2. části

Kurz proběhne v termínech 7.10.2024 a 9.10.2024 v čase 16.30 - 20.00 hod

Kurz proběhne online ve virtuální učebně. Po absolvování kurzu získáte osvědčení stejně jako z prezenčního kurzu.

Popis kurzu:

Seminář seznamuje účastníky s principy a strategiemi formativního hodnocení, to jak na straně pedagoga, tak i třídního kolektivu. Účastníci semináře se seznámí s praktickými technikami a metodami formativního hodnocení. Zaměřuje se také na vhodné nástroje komunikace se žákem a s třídním kolektivem.

Co mi kurz přinese:

  • Podpora pozitivního přístupu
  • Zlepšení žáka v oblasti obsahu látky a přístupu
  • Převzetí zodpovědnosti žáka za svůj rozvoj
  • Zvýšení motivace žáka ke svému rozvoji
  • Zdokonalení se v sebereflexi a sebehodnocení
  • Uvědomění si důležitosti „partnerského“ přístupu díky dialogu s učitelem

Délka: 8 hodin teoretické výuky

Forma studia: online

Způsob ukončení studia: Rekapitulace probírané látky

Komu je kurz určený?

  • Pedagogickým i nepedagogickým pracovníkům
  • Vedoucím pracovníkům

Vstupní předpoklady: žádné

Obsah kurzu:

  •  Vzájemné seznámení učitelů a lektora
  •  4 Překážky komunikace s žákem
  •  4 Podmínky úspěšné komunikace a docílení změny
  •  Tři nejdůležitější dovednosti učitele pro zdárnou realizaci formativního hodnocení
  •  Očekávání od učitele z pozice žáka
  •  Reakce na úspěšné a neúspěšné hodnocení
  •  Návyky a fixace dovedností
  •  Rozhovory na formativní hodnocení (učitelé mezi sebou v roli jako žák – učitel) · Vyhodnocení rozhovorů formou (učitel – lektor)

Kurz je možno financovat z šablon OP JAK