Číslo akreditace: A2022/0471-VP
Popis kurzu:
V kurzu se podrobně seznámíte s pojmem tým, jeho rozdělení a důvody, proč tvořit týmy a vývojovými fázemi týmu, charakteristiky práce v týmu, její výhody a nevýhody, jaké vlastnosti by tým měl mít. Seznámíte se se základními principy komunikace v týmu, jak se komunikace dělí a co lze za komunikaci považovat. Představíme Vám, jak přijímat ve skupině rozhodnutí a jaké výstupy očekávat od efektivní komunikace. Představíme Vám také skupinu, zejména, jaké má výhody, nevýhody, jak dělíme skupiny a vysvětlíme Vám, proč vůbec chtějí být lidé součástí skupiny. Dozvíte se, jak efektivně vytvořit tým, jaké zásady dodržet, popř. koho se do týmu vyvarovat.Datum | Čas | Místo | Volná místa | Cena | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Datum
7.4.2025 |
Čas
8:30 |
Místo
Online
|
Volná místa
20
|
Cena
2 500 Kč |
Více informací | Objednat |
Název kurzu | Komunikace v týmu pro manažery - online |
---|---|
Začátek kurzu | 7.4.2025 |
8:30 | |
Konec kurzu | 7.4.2025 |
Místo konání | Online |
Rozsah | 8 hod. |
Lektor | Talomi Eva Tamara Ing. Ph.D. |
Koordinátor | Lenka Řezáčová, +420 775 879 196 |
Volná místa | 20 |
Cena | 2 500 Kč (není plátce DPH) |
Dodavatel | Akredika o.p.s. |
Objednat |
Dodavatel: Akredika o.p.s., společnost není plátce DPH.
Číslo akreditace: A2022/0471-VP
V kurzu se podrobně seznámíte s pojmem tým, jeho rozdělení a důvody, proč tvořit týmy a vývojovými fázemi týmu, charakteristiky práce v týmu, její výhody a nevýhody, jaké vlastnosti by tým měl mít. Seznámíte se se základními principy komunikace v týmu, jak se komunikace dělí a co lze za komunikaci považovat. Představíme Vám, jak přijímat ve skupině rozhodnutí a jaké výstupy očekávat od efektivní komunikace. Představíme Vám také skupinu, zejména, jaké má výhody, nevýhody, jak dělíme skupiny a vysvětlíme Vám, proč vůbec chtějí být lidé součástí skupiny. Dozvíte se, jak efektivně vytvořit tým, jaké zásady dodržet, popř. koho se do týmu vyvarovat. Seznámíte se se základními principy komunikace v týmu, co to vůbec komunikace je, jak ji dělíme a za co lze vůbec za komunikaci považovat; co nás předurčuje k tomu, abychom uměli efektivně komunikovat. Toto jsou důležité otázky z hlediska, koho a jaké komunikační dovednosti u tohoto člověka v týmu potřebuji. Představíme Vám jednotlivé komunikační styly a podrobně si vysvětlíme, jaké jsou silné nebo slabé stránky toho či onoho stylu.
Tento kurz je součást již akreditovaného vzdělávacího programu Personální řízení, lidská práva a etika, marketing pro manažery v sociálních službách - online (A2020/0971-VP) a zároveň součást vzdělávacího programu Manažer v sociálních službách, také akreditovaného (A2020/0973-VP).
Co mi kurz přinese:
Forma studia: kombinace e-learningu (4 hodiny) a kurzu v online formě (4 hodiny) s živou přítomností lektora v rozhraní MS Teams (o absolvování kurzu získáte osvědčení stejně jako z prezenčního kurzu).
Způsob ukončení studia: Rekapitulace probírané látky
Komu je kurz určený?
Vstupní předpoklady: ukončené středoškolské studium nebo vyšší
Program nebo obsah: