Číslo akreditace: A2021/0392-SP
Popis kurzu:
Práce s motivací klienta je nedílnou součástí profese sociálních pracovníků. V kurzu budou účastníci seznámeni s motivací, jejím rozdělením, faktory, které motivaci ovlivňují, s metodami navázání vztahu s klientem, s prevencí demotivace. Účastníci budou seznámeni s odporem klienta a naučí se tento odpor zvládat. Účastníci dále získají základní informace o motivačních rozhovorech. Motivační rozhovory představují moderní přístup k práci s klientem a jeho motivací. V závěru kurzu si účastníci nacvičí techniky při vedení rozhovoru s klienty v modelových situacích.Momentálně nejsou žádné volné termíny, zaslat poptávku na tento kurz.
Dodavatel: Akredika o.p.s., společnost není plátce DPH.
Číslo akreditace: A2021/0392-SP
Kurz proběhne online ve virtuální učebně. Po absolvování kurzu získáte osvědčení stejně jako z prezenčního kurzu.
Popis kurzu:
Práce s motivací klienta je nedílnou součástí profese sociálních
pracovníků. V kurzu budou jeho účastníci seznámeni s motivací, jejím rozdělením, s faktory, které
motivaci ovlivňují, s metodami navázání vztahu s klientem a s prevencí demotivace. Účastníci budou
seznámeni s odporem klienta a naučí se tento odpor zvládat. Účastníci dále získají základní informace
o motivačních rozhovorech, které představují moderní přístup k práci s klientem a k jeho motivací. V
závěru kurzu si účastníci nacvičí techniky při vedení rozhovoru s klienty v modelových situacích.
Co mi kurz přinese:
Délka: 8 hodin teoretické výuky bez odborné praxe
Forma studia: online
Způsob ukončení studia: Rekapitulace probírané látky
Komu je kurz určený?
Vstupní předpoklady: žádné
Program nebo obsah: