Vyváženost pedagogického a osobního života (DVPP)

Popis kurzu:

Účastník pozná a uvědomí si, co všechno chce během svého aktivního času zvládnout, co se mu daří dosahovat výborně a co méně. Kromě pedagogických úkolů a cílů potřebujeme zaopatřit rodinu, potomky, ale i pečovat o sebe, mít koníčky a další zájmy. Každá taková činnost potřebuje mít svůj čas. Kurz nám ukáže cesty, jak plánovat aktivity ve všech našich sférách zájmů, jak se připravit na krize, jak bránit svůj čas před „žrouty času“, jak přidělit aktivitám priority a jak získat motivaci k dosahování svých plánů. A přitom být příkladným pedagogem, rodinným příslušníkem i členem sociální skupiny.
Datum Čas Místo Volná místa Cena    
Datum
Na dotaz
Čas
Na dotaz
Místo
Praha
Volná místa
Na dotaz
Cena
1 790 Kč
Více informací Chci termín

Dodavatel: Akredika o.p.s., společnost není plátce DPH.

Popis kurzu

Vyváženost pedagogického a osobního života (DVPP)

 

Kurz je možno financovat z šablon OP JAK

Popis kurzu:

Účastník pozná a uvědomí si, co všechno chce během svého aktivního času zvládnout, co se mu daří dosahovat výborně a co méně. Kromě pedagogických úkolů a cílů potřebujeme zaopatřit rodinu, potomky, ale i pečovat o sebe, mít koníčky a další zájmy. Každá taková činnost potřebuje mít svůj čas. Kurz nám ukáže cesty, jak plánovat aktivity ve všech našich sférách zájmů, jak se připravit na krize, jak bránit svůj čas před „žrouty času“, jak přidělit aktivitám priority a jak získat motivaci k dosahování svých plánů. A přitom být příkladným pedagogem, rodinným příslušníkem i členem sociální skupiny.

 

Co mi kurz přinese:

  • Podpora pozitivního přístupu k pedagogické činnosti a životu
  • Uvědomění si, co všechno chci během života prožít
  • Porozumění tomu, že pedagogický čas je jenom jeden z více mých „životů“
  • Seznámení se s metodami, jak plánovat činnosti
  • Zlepšení se v tom, co mě vyrušuje a jak na vyrušování mohu reagovat
  • Pochopení, že jsou některé činnosti Důležité a některé Naléhavé a jejich opaky

 

Délka: 8 hodin teoretické výuky

Forma studia: prezenční

Způsob ukončení studia: Rekapitulace probírané látky

Komu je kurz určený?

  • Pedagogickým i nepedagogickým pracovníkům
  • Vedoucím pracovníkům

Vstupní předpoklady: žádné

Obsah školení:

  • Vzájemné seznámení pedagogů a lektora
  • 4 Překážky komunikace s klientem
  • 4 Podmínky úspěšné komunikace s klientem a docílení změny
  •  Jak vnímám vyváženost pedagogického a osobního života?
  • Co pro nás znamená čas a co během něj děláme za činnosti?
  •  Co je nejdůležitější při optimalizaci času?
  •  Jaká je největší překážka při optimalizaci času?
  • Jak pracovat si definovat priority a jak s nimi pracovat?
  •  Jaké jsou metody, když jsme vyrušováni?
  •  Jak efektivně využít svého času?
  •  Eisenhowerův princip (Princip Důležité/Naléhavé)
  •  Individuální úkoly a vyhodnocení kurzu

Kurz je možno financovat z šablon OP JAK